Saturday, December 4, 2010

Home » » Oi Gampang! Beratur Laa!!

Oi Gampang! Beratur Laa!!



Salam and Evening Bloggers!

hahaha~ tajuk penuh dengan kemarahan~ yaa! ak marah! ak bengang! ak geram! dengan sape? dengan orang yg biadap yg xpernah nak reti beratur dan memotong barisan! kenapa segelintir rakyat Malaysia macam nih? haaihh.. bodoh-bodoh~!




sume nih berlaku time ak tgh beratur kat jalan raya.. time beratur nak bayar tol.. bygkan tol yg satu line tapi diaasak kiri dan kanan dek org yg xtau adab beratur kat jalan raya~ pighead betol.. ak yg beratur dari belakang lagi~ sedap-sedap jer dari tepi nak menyelinap.. ditambah plak dengan signal xbagi~ igt ak bwak kancil ak takot nk mengasak ko balik? silap besar laa oii!!

dengan berpandukan amarah yg ada kat hati.. ak cuba sedaya upaya ak xbagi satu kereta pon masuk depan ak.. ak cucuk angin jer dgn teksi depan ak.. mmg maaf la oi nak masuk! bile ak pandang sume wat muke babi.. eyy panas nyer ati ak...

kereta jer "BESAR" tapi otak "KECIK"!

kereta ijau tuh.. cam sial!

tggu jer la balik ble korang terkena.. baru ko tau nyumpah2 balik.. mmg sial... tgh2 ak xnk bagi.. ade 1 van sial jer yg lepas.. mmg @#!@ betoi!

p/s : maaf atas perkataan yg kurang tuh... betul2 marah nih.... kalau kena kat korang? xmrah juga?


pp/s : eventhough ak XDE lagi LESEN tapi ak TAHU adab-adab DALAM BAWAK KERETA!

9 kali Burp!!:

meaw said...

sabar la...bia satu hari dia kena balek baru dia taw, kita yang berhemat teruskan berhemat......depa tak amik lesen kot,haha! tak pon da amik lesen otak letak kat pala lutut,HAHA....
sabaq banyak nah, takut pulak meaw ;)

molmolla said...

aaaaaaa... sabar sabar :)

Burp said...

meaw : tuh arr! tguu ar dier lak kene cane.. hahaha~ FYI.. sy sindri xde lesen g~ tapi taw ar adab2 cane dlm beratur~ hahaha

molmolla : huhu cant ohh

ASSOYFINGER67 said...

Tu baru beli tiket ker...naik bas ker..kalau gempa bumi...tentu ramai mati kena pijak dari kena lahar..kihkih...

Afiq Bukhari said...

kahkah akhirnya terpublish gak entry kurang hasam nih :D

Burp said...

assoy : hahaha betul!

afiq : ke-tidak-puas-hati-an mendorong aku... hahaha

hacimun said...

keling kat india ni lagi teruk.

dah la xberatur,menghimpit org lak tuh!

Rafina Mimi said...

oit..garangnya tuan rumah ni..hehe..memang sikap manusia gitu laa..kadang-kadang orang lebih tua pun ada yang dok reti base (kata orang ganu) hehe..orang lebih tua pun selalu gak potong barisan..

Burp said...

hacimun : aihh~ tuh lagi nk kena pukul.. hahaha~

rafina : hahaha~ tuan umah garang bertempat! :P org tua pon dok same gk? haihh letih la camnih.. nk bckp..org tua... hahaha