Saturday, October 30, 2010

 Taktik Orang Kafir Menghina Islam~!

Salam and Good Morning to all~


sedang elok ber-surfing kat FB, terjumpa plak 1 video dari kawan aku.. yg bagi ak terlalu melampau nk berjenaka and tak kena langsung pon lawaknyer... lawak yg boleh dikatakan paling PUKI sekali dalam dunia... knapa x? korg tgk la and nilaikan betape kurang ajarnyer org kafir nih kat kite... knape kite yg xcari gaduh, xmain2 kan agama org lain, tapi org lain suke sgt memainkan agama kita?... tekan la play dan anda tahu kenapa....


video

kurang ajar kan mereka? takde langsung sikap sensitif yg melekat kat kepala hotak mereka.. berfikir cam binatang.. tah2 binatang lagi elok... ak kecewa giler ble tgk video nih dgn adenyer selingan org ketawa... sedih ble tgk agama Islam kena hina mcm nih skali... :(

mmg kafir lahanat.... korg xkan selamat buat selama-lamanya.. bio Allah sahaja yg membalas buatan korg nih...

Friday, October 29, 2010

 Malu~~!!


Salam and Good morning to all~!

apo khabo reramai nih? lamo xupdate dh blog green nih.. hehehe.. hari nih jom! try tgk tandas yg ado kat Switzerland... sapo yg brani masuk dlm tandas nih.. gua salute! :D ape kate ati korg lak ble tandas nih ader kat Malaysia?

bayangkan lah korg terdesak nk ter BERI-BERI or nk terKUCIL.. tapi masuk kat tandas nih rase laen macam.. haaa.. laen macam mane? jom tengok! :D



haaa~ ape nyer jenis la tandas nih kan? wat org saspen jer ble masuk.. hahaha~ tanye perot yg sakit tuh laa~ :)