Thursday, December 9, 2010

Home » » Customize-kan Bunyi Kentut Anda!

Customize-kan Bunyi Kentut Anda!

Salam Bloggers!

hahaha! harinih ak terjumpa satu benda yg sangat kelakar.. ianya adalah satu product yg boleh mengubah hidup anda buat selama-lamanya.. ianya adalah produk yg boleh menyelamatkan anda di waktu kecemasan.. apakah produk tersebut? begitu hebatkah? yaa! produk nih tersgt hebat kerana ia boleh customize-kan  bunyi kentut anda! hahaha~

ape nama produk nih? jom kita tengok video nih...


klik play untuk kebenaran!

hahaha!! ak punye la gelak tgk iklan bahalol nih.. kalau la ade jual! mmg ak beli.. tapi nk gune product nih ak terigt time kecik2, ubat demam cucuk kat bontot nih.. hahaha!! bygkanlah orang yg gune nih sakit perut tercirit yg asyik terkentut-kentut... xker berbunyi jamban tuh? hahahahahha~~ bayangkan jugak klu benda nih jatuh kat tangan si DIA nih,, hahaha

p/s : kreatif... itu yg kita nak.. :)

12 kali Burp!!:

faeizx said...

haha..ak bru tgk video kentot kat utube..ko lak post nie..klkar r,..haha

A.D.A.M. said...

Kreatif itu penting kan. :P

Burp said...

faeizx : hahaha~ best kentut nih..

ADAM : yaloo~ mcm produk nih! :P

Azwan said...

Kena cari nie. Heheee!!! X-D

Burp said...

azwan : hahaha~ klu jmpa gtau! :D

Faiq Aiman said...

haha..
hadoi..
kalo kntut lam klas sah2 cg buat spot chek

Burp said...

faiq : hahaha betoi! sape bwak hp? :P

Izzat Aziz said...

patutlah aku naik lif selalu je bunyi ringtone..haha

- zuriey - said...

kat mana lah ada jual produk ni..macam2 produk

Burp said...

izzat : bahahahaha~ sah org tuh kentut! tye die beli kat mane~

zuriey : bhahha~ klu ade mmg beli! :P

Halia Kentang @ Annpaan said...

hahahaha

Burp said...

halia : hahahaha~ suke anda! :P