Monday, December 13, 2010

Home » » Materazzi Dan Zidane Bermaafan?

Materazzi Dan Zidane Bermaafan?


Salam Bloggers!

haha! sapa xkenal Zinedine Zidane dan Marco Materazzi yang mempunyai perselisihan faham time Final World Cup 2006? yang Zidane p tanduk kat dada Materazzi? tipulah kalau xingat.. peristiwa tuh peristiwa legend kot! :D

tetapi ada report yang mengatakan mereka nih dh bermaafan antara satu sama lain




Materazzi mengaku bahawa mereka dah bermaafan di suatu hotel dekat Milan, dimana Materazzi mengatakan mereka berjumpa dan bersalamanan antara satu sama lain.. ini juga disaksikan oleh seorang wartawan Sepanyol dimana mereka berjumpa dan bersalaman walaupun dinafikan dek si Zidane..

tetapi si Materazzi sungguh mengatakan mereka peristiwa tuh betul berlaku sewaktu di hotel itu.. dimana time tuh Materazzi nak keluar dari hotel dan dia ditahan oleh seseorang dan mengatakan ada masalah..

orang tuh kata kat Materazzi yang kereta Zidane parking dekat dengan kereta Materazzi, tapi Materazzi dengan gentleman kata, ianya bukan masalah..

sebaik Materazzi keluar, dia bertembung dengan Zidane dan dia berborak dengan Zidane, dimana, dorang jer tau ape yang dikatakan..

sebaik habis sahaja Materazzi bercakap, Zidane menghulurkan tangan dan Materazzi bersalam dengan beliau..

haaa~ baguslaah kalau dah bermaaf-maafan, dunia nih makin lama makin kecik, senang jer berjumpa nanti.. xbaik bermasam-masam muka.. hehehe..

p/s : mintak maaf gk dgn korang klu aku ada salah silap! :)


souce : http://malaysia.news.yahoo.com/afp/20101210/tsp-fbl-wc2006-ita-fra-materazzi-zidane-47c0590.html

0 kali Burp!!: