Thursday, June 10, 2010

Home » » U Have Been Tagged~!

U Have Been Tagged~!


Salam and Good Morning to all~

hehehe~ arnih ak pas dok2 cbuk cek shoutmix, ade gk org yg sudi tag ak.. hahaha.. tag nih dtg nyer dr Adah.. hehe.. tiang kayu ekk.. n mule la misi ak nk mnjwb sume Q yg ader.. byk lak tuh.. sape creator tag nih mmg kreatif abeh.. ske memerah isi2 otak org yg kne tag~ without further a due~ ak pon mnjwb la~ Bismillah~

1.Soalan pertama : adakah anda rasa anda hot?
hahahaha~ ak slalu "hot" (panas).. skang nih ujan kengkadang jer.. nk buek cano?

2.soalan ke-dua: upload wallpaper yang anda guna sekarang.
mehh? nk kne gtau gk ker? owite.. sat noo~


3.Soalan ke-tiga : cerita pasal wallpaper tersebut.
ak ske wallpaper nih sbb nmpak nice~ dengan wane2 dier.. lgpon sbb fav band ak "Muse" ;p

4.Soalan ke-empat : bila kali terakhir anda makan pizza?
last ble ak kuar p Sunway Piramid time sabtu baru nih.. mkn la kat sne.. sedap meh~ ;p

5.Soalan ke-lima : lagu paling latest anda dengar.
Pelita by A.P.I.. such a nice song though.. tuhpon sbb ak ngah cari kord gtar dier.. ;p

6.Soalan ke-enam : apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
seperti anda, BW laa~ nk increase traffic sume.. kkdg ak jles tgk traffic org smpai be-rat2 seari.. :(

7.Soalan ke-tujuh : selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
hahaha.. "Bear".. dont know why.. ;p

8.Soalan ke-lapan : tag lagi lapan orang.

9.Soalan ke-sembilan : siapakah orang no. 1 kepada anda?
haha.. member dri kolej ak~ jmpe dier time sem 1.. knal dier time sem 2.. haha..

10.Soalan ke-sepuluh : katakan sesuatu kepada orang no.5
hahaha~ org gombak juge kite nih~!

11.Soalan ke-sebelas : no. 3 ada hubungan dengan sapa?
Top Secret laa mehh~ ak tau tp mls nk diclose~ ;p

12.Soalan ke-duabelas : bagaimana pula dengan no.4?
hahaha bro skype~ nice~ ader jer dtg kat blog ak nih~ trimas skype ;D

13.Soalan ke-tigabelas : pesanan kepada orang no.6
hahha~ ijo tuh cantek~ :D

14.Soalan ke-empat belas : kata2 cinta untuk orang no. 2.
ahahaha~ apoo nihh~~ Dhada~ ak cinta padamu~ tettt! dh~ ;p

15.Soalan ke-lima belas : adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
senang jerk~ mereka adalah Blogger~ yeah \m/

16.Soalan ke-enambelas : berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda.
perrghh~~ 5?? sy tau dier pompuan, suke masuk kontest kot~, org lamo dlm blog nih, suke mkn, suke tedo (sume ada kat About Me dier) hahahaha ;p

18.Soalan ke-lapanbelas : perasaan anda semasa buat tag ini.
gembiro, aden gmbiro jo, anytem aden gembiro~ hahaha

19.Soalan ke-sembilanbelas : adakah anda tau si razman itu sengal
ko agk2 sket kutuk2 kwn ak.. (dan2)

Soalan ke-duapuluh : gay or less?
dengan bangganya.. saya GAY *(CERIA)


*dh ak merahkan, sape slh tafsir gk, xtaw la den nk kato laie.. hahaha :p

nice tag~ kentot sket~ *prooott~!!* ;p

Peace..

9 kali Burp!!:

Skype Crew said...

giler r soklan2 tag nie bro...ha3...

dhla smpi 20 soalan tu. soalan add-math ak dulu pn 10 jer...adeeyy...hahaha...

layannnn.....

GombakMali said...

skype : hahahaha.. trima jerla ngan tabah.. ak pon mngs mnjwbnyer,,,

Dhada Yahaya said...

Wahaha kata2 cinta utk dhada mmg ta bole bla :D

GombakMali said...

dhada : hahaha~ dh org tuh req~ :p

tiefazatie said...

wah..dgn sapa la kunun ifa nie..haha..pandai2 ja..haha

GombakMali said...

hahaha~ ngan pakwe ifa laa~ :D

masturah idrus said...

dah jawab! :)

iniAKU said...

gile kreatif..
kalo aku sumpah xjwab dah ni.gile pnjang,haha

GombakMali said...

mashi : hahaha trimas~ :p

iniAku : hahaha.. ak pon pnat dh jwb nyer nih.. ;p