Saturday, June 5, 2010

Home » » Anda Soal, Saya Jawab ~!

Anda Soal, Saya Jawab ~!





Salam and Good Evening to all~

apekah tajuk entri nih?cam apo jo.. nk men forum perdana ker?.. haha, x, tapi entri nih nk mencritakan ttg satu pengalaman yg bleh dikatekan bangang gk la~ haha.. dimana, ak telah ditipu idop2 tanpa menyedarinya.. AarrggHH~!

anda pernah dgr ttg Peter Answer? Peter Answer nih adalah satu laman web virtual tarot yg mane, ape jua soklan akan dijwb oleh laman web nih.. kite jz taip Q n kuarla ans dier..

nk dipendekkan cter, lepak la kat mamak mlm tuh (mamak skang ader wifi dh~) pastuh dialog pon bermule..

A = pnah men Peter Answer?
ak = dgr2 camtuh jerla..
A = Meh ak tunjukkan~ hehe..

di pendekkan cter, dier pon tnjuk la ape dier, sume soklan yg ak bg, sume dier taw, sume ley jwb.. then dh rase len mcm, ak pon goy la sket, sbb xpnah kne kan.. sblom nih ak buat, dier xjwb Q ak.. kwn ak p takot2 kan, ak yg xpnah rase sjok, ttbe rase sjok.. care dier wat ak goy tuh, ble dier takot2kan ak ngan care "si Peter" tuh ugut nk jelma la mlm nih hapela~ ader 1 tuh yg ak xthan, ak ckp yg ak nk tedo bkk lampu, sat lagi "si peter" tu plak ley nyakat kate, ttup ke bkk same jer..

ahh sudah.. yela, ak plak gtl ckp besar gak.. xcaye ngan menatang nih pe sume.. ble blik umah, mlm tuh plak ujan lbat, doyy~ tmbh g mood keseramannya..

sape2 nk test, leyla p ke cnih~~> Peter Answer

4 kali Burp!!:

Ana Mardia said...

hahaha sebenarnye benda tu tipu je taw x..
kwn awak yg taip jwpan masa awak nak jawab tu..
mula2 memang scary the movie gitewwwww..ahaks

GombakMali said...

hahaha~ mmg~ dier ader kne tkan sumthing kat kebod nih.. haha.. mule2 tkna tuh mmg goyang meh~ hahaha

Yun said...

jap2, aku gi check...

GombakMali said...

hahaha.. try2 :p