Wednesday, June 23, 2010

Home » » Ape Itu Sindrom BlogFobiaro ~!

Ape Itu Sindrom BlogFobiaro ~!



Salam and Good Afternoon to all~

hehe.. arinih jz nk share tentang satu penyakit yg menimpa seorg blogger tempatan yg mengalami Sindrom BlogFobiaro.. sindrom ini dikatakan telah menyerang seorg pemuda tempatan yg baik ini.. huhuhu..

apakah sindrom ini? bahayakah kepada org lain? dikatakan sindrom ini telah pon merebak ke seluruh dunia dengan sekelip mata dan penyakit ini lebih tertumpu kepada blogger-blogger di luar sana.. xkisahlah la mereka menggunakan ape jenis medium seperti Blogger, Tumblr dan lain-lain..

apakah simptom-simptom penyakit ini? simptom-simptom ini boleh dijelaskan dengan lebih lanjut dengan menggunakan graf yg bernama NuffNang.. mereka adalah satu badan yg memeriksa mereka yg dijangkiti ini dengan begitu berkesan sekali.. reportnyer dilakukan setiap jam.. berikut adalah contoh graf yg diambil dari pemuda tersebut..


NuffNang dikatakan telah mengkaji graf tersebut dan telah berjaya menganalisis apa yg berlaku terhadap pemuda tersebut hinggalah dia dijangkiti penyakit tersebut.. dikatakan juge, graf ini adalah sebahagian kecil dari sample yg berjuta-juta di luar sane.. sehingga kini tiada lagi ubat yg dpt ditemui utk mengubat penyakit ini..

sekian!

*tiap-tiap hari berfikir entri...


P/s : hahaha.. srry.. xtaw nape nk sgt merepek kali nih~ lalala.. tgn gatal gk nk mnaip.. :P




21 kali Burp!!:

I n n z said...

sindrom baru ke ?
hehe ;)

kaki berjalan blog neyh ;D


eh, gombak mali ?
aku pun gombak gak.
kat uia.
hahaa !

YamMy said...

eh..

saye pon ade sindrom yang sama neyh.

huhu

Afiq said...

hahaha sindrom down nih..kuat ko berjalan wan..bahaya ko nih..lame2 jadi tebiat nak mmpus..tido sume xckup haha

GombakMali said...

innz : hahaha yaa~ tuhlah dier.. kat gombak meh.. uia? dkat jerk :)

yammy : ayokkk~

afiq : hahaha.. simdrom down tuh ko.. hahah.. uihh! jgn ar ckp camtuh..hahaha

Afiq said...

haha grau2 je wan..ko ngn aq mcm xbese plak..kalau aq xdemam,skng gak aq ajak KB..ngehhheheheh ;p

MatLey said...

stylo gk graph ko
haha
ak pn slalu gk tngk2 graf nuffnang blog ak

Blur said...

nuffnang kene tuka time nuff bangun
baru graf die lain skit...

GombakMali said...

afiq : hahah.. bese dh.. terbse sgt ngan ko.. hahaha.. KB?! JOM! hahaha

Matley : hahaha.. ko pon kne gk sindrom nih~ :P

Blur : hahaha.. klu memnjg bgun lagi terok.. :)

kaizen shinobi said...

wahahhahaha

stuju2... ngehahahhaa

gelak aq jap tenok graph tuh... erk? hehe

GombakMali said...

kaizen : wakaka.. mmg tuh yg terjadi kat org tegar blog nih.. :P

krole said...

wuahhhh dasyat jgk penyakit ni yer...rse2nye krole pon da kne r....ngeee...

GombakMali said...

krole : hahahaa... mmg pon! bnde nih kuat berjangkit!

shada wentz said...

cayalah! :P

GombakMali said...

shada : hahaha~ :P

kay-N said...

wow! mmg sydrome btoi ni~~ hehe..huiii..bgn tdo lmbt~~

nuyuEna said...

hahaha..comei je graf tu..

GombakMali said...

kay-N : hahaha..shh!! :P

nuyuEna : hahaha..same cam tuan dier gk.. :P

SuKEJunpyo said...

Fuyoo..Cun la weii traffic u..

faizul sadri (seraidistrict) said...

agak2.. sindrom ini bahaya tak??. leh bwk maut tak??.. aku pown dh terkene sndrom nih..:D

Gurlinrainbow said...

ahah . sy pn tkena sindrom neh . =_=

GombakMali said...

sukejunpyo : hahaha.. xcun pon~

faizul : pergh! bhya bor.. ley mntah2 dpn laptop t..hahaha :P

gurlinrainbow : hahaha..ohh noo! :P