Tuesday, January 18, 2011

Home » » No Gelak Challenge

No Gelak Challenge



Salam bloggers!!

Semalam tengah browse-browse video kat youtube.. aku terjumpa satu video nih, yang memang, kelakar gila.. aku sampaikan menangis masa gelak.. adehh~ memang superb punya video, terima kasih bebanyak kepada pencipta dia, memang lawak gila..




video nih dia buat subtitle dari ape yang pelakon tuh cakap, dalam video nih, cerita hindustan.. memang kelakar, sakit perut aku ada lagi, walaupun aku dah tengok smpai 3x.. adehh.. tak tahan dah..


hahaha~ walaupun last round nih aku tengok, still lawak gak.. so challenge kat sini.. sila jangan gelak ada kat satu-satu part tuh.. sape leh buat, memang korang terer.. hahaha..

p/s : jangan ketawa byk sgt, nanti menangis.. 

credit to : MarilahBerbaikBaik 

4 kali Burp!!:

~ch@wi~ said...

hahaha..hampeh btl video ni..
lawak gila..hahaha

Segmen Baru; Dapat Jawab Teka Teki, Aku Promote Blog Korang

Khairul Amry Mohamad Puad said...

nak kena tengok banyak kali...tak baper paham der...sari kata carca marba....cirit??berak???wakakakaka
aku gelak ni tanda lawak ker? haha

Afiq Bukhari said...

hahahhahaha aq xdpt tgk la...

+dieabella+ said...

pening kepale tgok dia ckp...hehe