Saturday, May 28, 2011

Home » » Ulangtahun Pertama Blog GombakMali

Ulangtahun Pertama Blog GombakMali




Hari ini saya berasa sangat gumbira di hati.. sebabnya blog saya yang tak seberapa nih dh berusia setahun jagung.. yeay! hahaha.. macam-macam yang dilalui dalam berblog nih.. ada kena sound, ada yang meng-copy-paste-kan full article masuk kat website dia lah.. macam-macam.. hahaha...






Terasa sangat-sangat bersyukur sebab ada sahaja follower yang sudi follow blog nih.. hahaha.. dari 0 sampai lah ke 545.. wee! saya nak tepuk tangan dengan anda semua.. hehehe.. tak lupa juga kepada anda! the invisible man! silent reader kepada blog GombakMali.. (ada ke?) terima kasih kerana mengikut saya punya post di blog ini.. saya tahu anda ada dan wujud! takyah nak menyorok lagi di balik tiang lampu~ hehehe.. tengkiu tengkiu dan tengkiu lagi.. hehehe...



cat umah lame!

cat umah baru!

Dan  sempena setahun jagung tertubuhnya blog ini, saya dah mengecat "rumah" ini dengan cat yang lain~ haa~ surpriisee~ bak kate EricDecoDeco.. hahaha.. tunggu lagi setahun mungkin saya akan cat dengan cat lain pula, untuk kali nih, cat warna ini dulu.. hehehe.. buat sendiri, jimat dan tak pening kepala nak mencari di Google~ =D


Ramai gak yang saya tengok blog yang lahir bulan Mei.. hehehe! ada yang kembar tak? lahir pada hari yang same dengan saya? :D


Sekali lagi terima kasih kepada anda readers, tanpa anda siapalah saya nih, siapalah blog yang tak seberapa ini nak survived di alam blogger yang besar ini.. hehehe.. tengkiu kepada anda sekali lagi... =D


p/s : tengkiu lagi sekali readers.. xoxoxo

6 kali Burp!!:

ArinaZhaf said...

tahniah!~ happy besday blog..hehe!~

Wanie said...

haha..blog pn ade birthday..
harijadi blog ni same ngan aku la..:)

Latest Entry: Happy Birthday to Me

Unknown said...

tahniah..anniversary sy pum 2,3 ari lagi silalah pulang mmbawa hadiah-hadiah :p

Anonymous said...

hepi bestday burp!hehe

caliph shuriken said...

congratz.. hepi besday ^^

Nazifa M.Zali said...

tahniah wan :)