Thursday, May 19, 2011

Home » » Rama-Rama Dalam Perut

Rama-Rama Dalam Perut

Wah! apakah maksud tajuk sebegini? ada orang makan rama-rama ke? ahaha.. Rama-rama dalam perut atau bahasa inggerisnya, Butterfly in the Stomach, merujuk kepada perasaan cuak, nervous, menggelabah atau sewaktu dengannya.. bila korang akan terasa perasaan ini?

Selalunya korang akan merasa rama-rama ini datang bila di saat korang rase takut atau nervous yang amat sangat macam nak bagi ucapan depan orang ramai, terasa terancam ataupun korang berjumpa dengan orang yang boleh buat korang nervous.. macam orang yang korang admired ker? hehehe...



tapi apa kena mengena tajuk ini dengan aku? haaa... ini disebabkan aku sekarang dah merasa perasaan ini... sebabnya, aku sekarang ada minat dengan itu satu wanita.. yaa~ aku sekarang tengah suka itu wanita.. tapi itu wanita tak tahu lagi yang aku suka dekat dia.. hehehe..

pada korang yang merasa macam nih, benda nih normal jer.. cuma kekadang akan jadi teruk sebab tak terkawal.. hehe.. seriap kali korang nak bercakap or pandang orang yang korang suka tuh, korang akan stumbled sekejap yakni terkedu, kemudian perut akan merasa tak berapa nak sedap.. sebabkan nervous tadi... hahaha..

haii.. entah kenapa tetiba ada feeling camnih plak.. hahaha.. kepada wanita itu, ketahuilah, anda sorang jer yang boleh buat saya macam nih. tak seperti perempuan sebelum ini... =)

p/s : sorry~ terlalu hangover sebab mengantuk sangat.. ehehe..

4 kali Burp!!:

CikAizA said...

hahaha... bahagianya kalau ada lelaki rasa macm tu kat kita....

Admin said...

wallaweiiiiiiiii...angau cinta rupanya member aku ni..hehehehe..tak per bro...no hal.paper dah habis.keke
aku pernah gak rasa situasi ni, tapi bukan rama2...beluncas,sebab aku takut tengok jiran aku yang maha garang.Terus nak g cari toilet...waaaaakakakakakakaka

Mmemang berdebar la bila kita terserempak ngan orang yang kita suka kan...??rasa lain macam dowh!try la..apa lagiiii

Burp said...

@CikAizA hahahaha.... bahagia eh? hehe.. tapi betul itu neves laa bila tgk dia ><

Burp said...

@Khairul Amry Mohamad Puadhahahaha! tuh ar.. rasa terangau sekejap dgn dia nih.. xpernah plak rasa camnih.. haha.. beluncas? hahaha! xpernah plak rase beluncas~ betul garang tuh! :P

hahaha... wa try jer.. tapi dpt ke x xtaw lagi.. hehe ...