Saturday, May 21, 2011

Home » » Senarai Akustika

Senarai Akustika



Bermain gitar adalah satu hobi yang best.. hahaha.. dengan bermain gitar anda boleh melepaskan tension anda dengan menyanyi sambil bermain gitar, walaupun suara anda tidak lah begitu sedap macam aku nih.. hehehe.. kalau suara sedap, dah lama masuk Mentor ataupun AF.. bayangkan bermain gitar di rumah adalah sesi karaoke sendiri, tak payah nak bayar apa-apa..

Nama pun dah macam sesi karaoke, mestilah ada setlist lagu yang tersendiri.. haa.. dalam entry nih aku cuba berkongsi dengan korang setlist yang selalu aku main bersama-sama gitar kapok adik aku.. kalau gitar elektrik, lagu lain pula.. hehehe..




Antara setlist lagu yang ada ialah:

1. Radiohead - Karma Police dan Creep.

2. Silverchair - The Greatest View, Ana's Song dan Reflections of a Sound.

3. Muse - Time is Running Out, Plug in Baby, Map of Your Head dan Unintended.

4. Beatles - Yesterday

5. Faizal Tahir - Sampai Syurga

6. Rahim Maarof - Cinta Kristal

7. Dakmie - Yang Terindah

8. Incubus - Drive

9. GingerBread - Kau Ku Rindukan

10. Oasis - Dont Look Back in Anger


nihlah Sean Lennon, macam ayah dia kan? :D

11. Sean Lennon - Parachute

12. Ahmad Dhani ( Dewa 19) - Aku Cinta Kau dan Dia

13. Sixth Sense - Yang Sempurnakanku

14. BrainStewz - Twinkle Away

15. Keris Patih - Tapi Bukan Aku

16. Santa Esmeralda - You're My Everything

17. Black - Sofia Jane

18. A Rahman Hassan - Tak Mengapa

19. Plain White T's - Hey Delilah


*phew* banyak betul kan? hahaha.. nih lah lagu-lagu yang selalu aku main dikala boring, dikala tension.. dah macam setlist lagu nak buat konsert dah.. suara bukan sedap pun.. hahaha.. ;p

selamat ada satu hobi yang tetap nih yang tak mengeluarkan duit, selain memancing laa.. tapi bila aku balik Gombak, memancing adalah sangat jarang, sungai Gombak dah kotor dan bertambak, macam mane nak memancing nih? hehehe...

p/s: so ape hobi korang? :p

0 kali Burp!!: