Thursday, May 19, 2011

Home » » AL-Fatihah Kepada Blogger TelorDiBasuh

AL-Fatihah Kepada Blogger TelorDiBasuh



Assalamualaikum bloggers...

hari ini, kita kehilangan seorang lagi blogger yang ada kat Malaysia nih.. iaitu blogger TelorDiBasuh.. pada yang dah lama berblogging mungkin kenal pada arwah.. arwah meninggal dikatakan kerana jangkitan di paru-paru beliau.. marilah kita berdoa untuk arwah.. semoga Allah s.w.t mencucuri rahmat ke atas beliau..

selain dari arwah TTT, sedih kembali kerana kehilangan seorang lagi rakan dalam blog.. walaupun tidak pernah bersua, tapi kehilangan arwah terasa.. teringat di kala beliau menziarah blog ini.. dan membuat entry yang kelakar...

Al-Fatihah....

10 kali Burp!!:

Ad-Dien said...

Al-Fatihah daku sedekahkan kepada beliau, semoga dia ditempatkan di kalangan hamba 2 yg bertaqwa, insyaallah

http://addienblog.blogspot.com/2011/05/amalan-kita-diterima-tidak.html?showComment=1305789302503#c5319450976729060813

sizuka[Izzati] said...

Al-Fatihah~

Heartzirah said...

al-fatihah. x sngkanye.. hemm~

Rafidah Bakri said...

al-fatihah...

Enchaoz said...

blog beliau yg byk lawak2 tu kan.. urmm... al fatihah.. semoga roh beliau dicucuri rahmat-Nya.. amin

Cikgu Idris said...

Ya Allah! inna lillahi wa inna ilaihi raji'un..moga Allah rahmati rohnya. Amin

sha said...

innalillah..

tak kenal arwah sgt tapi ingat dan kenal jugak sb pernah berbalas2 kunjungan blog, baca entri2nya.

http://sha-myheart.blogspot.com/2011/05/oh-my-lamborghiniku-hampeh-kawanku.html

Burp said...

Terima kasih semua kerana mendoakan arwah.. doa anda amat berharga bagi arwah.. InsyaAllah... moga-moga beliau ditempatkan di kalangan orang yang beriman

Pesona Algebra said...

al-Fatihah semoga beliau dtempatkan besama org2 yg beriman ..

Muhammad Izuan said...

sori. tp ni pndpt sy. mamat ni byk sgt buat n3 lucah. byk dosa dia nih. xda apa yg nk dibanggakan. hrp Tuhan ampunkan dia.