Friday, June 10, 2011

Home » » Away Kit Chelsea 2011/2012 Menawan Kalbu

Away Kit Chelsea 2011/2012 Menawan Kalbu




Hari ini Chelsea FC mengumumkan Away Kit 2011/2012 mereka.. dan apa yang boleh aku komen pasal jersi baru ini ialah... sangat-sangat-sangat lah SUPERB.. hahaha.. well, anda tanya dekat fans Chelsea, so mestilah saya bagi 5 bintang.. hehehe.. cuma kali nih aku betul-betul terberkenan dengan jersi nih..


Bagi aku, pertama kali aku pandang jersi ini aku rasa macam sangat best.. simple but nice.. dengan corak petak-petak biru gradient dengan warna hitam jersi tu, cukup  buatkan aku rasa sangat terpikat.. memang cinta pandang pertama dengan baju nih.. jom tengok baju nih.. cantik kan? kan? kan? kan?

captain Terry 

Fernando Torres


Sebelum ini aku jatuh cinta dengan jersi home 2010/2011,  sebab rekaan dia pun simple, aku suka tang kolar dia, ada warna merah dalam jersi punya baju.. menampakkan lagi dia punya aura seri.. hehehe.. tapi tuhlah, duit takde masa tuh, tak sempat nak beli, sedih betul.. =( tapi yang 2011 punya nih, wajib dibeli dan yang membuatkan aku lagi excited adalah sebab, aku nak beli yang ori punyaa! yeayy! =D tuh bestnya bila single-mingle kekadang, bajet untuk diri sendiri jer.. hehehe..



So, kiranya, aku kena kira balik bajet nih, dengan nak beli gitar nya, aku dah bajet dalam RM600, lesen lagi, RM1000, dengan jersi nih, RM300..tuh kalau aku tak letak no kegemaran, no 10.. hehehe.. RM1900 total semua nya? camtuh jer? hahaha.. tak kisah! kali nih jerrrr~ hehehe....


p/s : boleh laa buat jersi tuh baju raya.. hahaha! :p oh! hari nih, merasa pegang gitar akustik yang berharga RM1000... member punya.. tuh pun.. SUPERB jugak

2 kali Burp!!:

najihah sahami said...

waa..semartttttttt ah away ni. hehe. kemas giler design. tp kenapa gmbar torres yang ada. aih. xsuka la dia. tarukla lampard. hahahahaha...mandai je kan. aiyaa

Ken Wooi said...

it looks nice with the blue squares :)