Wednesday, June 8, 2011

Home » » Jam Digital Yang Menghilangkan Duit Akaun Bank Anda

Jam Digital Yang Menghilangkan Duit Akaun Bank Anda

Haa! sape yang tak pernah guna alarm jam untuk bangun pagi? rasanya, semua orang guna alarm jam untuk menolong mencelikkan mata yang terkatup tuh.. hehehe.. tapi apa yang selalu anda buat bila alarm berbunyi?.. sesungguhnya, tangan tuh dah hafal dah kat mane butang snooze kan? snooze punya snooze, pastu lambat nak pergi kerja..


tapi sekarang, jangan risau, kerana ada jam yang akan membangunkan anda tak kira betapa mengantuknnya anda.. sebab apa? sebab setiap kali anda tekan butang snooze, jam nih akan ambil duit dari akaun bank anda, dan kemudian menyedekahkan duit itu dekat badan-badan kebajikan.. haaa! best kan?





apa jenis jam nih? jam nih diberi nama SnūzNLūz.. jam nih akan connect dengan internet atau wifi untuk berfungsi.. dan ketahuilah, setiap kali anda tekan butang snooze, jam nih akan ambil duit anda~ korang mesti bangun punya, mengingatkan yang duit korang kena ambil dan didermakan.. bayangkan.. setiap kali tekan dan $10 akan diambil.. 5 kali tekan? $50.. nice~ kena 10 hari? $500.. hahaha..




bestkan? pastikan korang dapatkan satu letak kat rumah korang.. hik3...






p/s : jam nih sebenarnya tipu-tipuan jer, dari website ThinkGeek.. tapi, kalau lah ada.... hehehe



3 kali Burp!!:

faeizx said...

ak xnk pakai..makan pasir aku..haha

Wanie said...

adoi..
klu ade mesti takde org beli..
jutawan pn kedekut kot nak derma duit cm 2 je..hahaha

BBQ@Batu Feringhi

Khairul Amry Mohamad Puad said...

chait!!!aku ingat betul la ada jam tu...hidup2 kena tipu aku..cis!! hahaha....apa2 pon aku ska perenggan pertama..aku la tuuu..kah kah kah