Tuesday, March 8, 2011

Home » Tabung-Tabung Stylo!

Tabung-Tabung Stylo!



As salam bloggers! :D

harap anda sihat walafiat lah ye? :) saya dekat sini, Alhamdulillah, sihat, cuma kesibukan melanda diriku nih lagi, dengan test, assignment yang berlambak-lambak.. hehehe.. maaf jugak, maaf tersangat-sangat pada yang datang, tapi saya  tak dapat balas lagi, nanti saya datang eh! :D

so siapa yang suka menyimpan duit? bukan dekat bank yang kena bukak akaun dan bukan juga dekat bawah bantal / tilam atau terselit-selit di ceruk mana-mana.. tapi simpan kat dalam tabung~ kat sini, ak ada beberapa tabung yang stylo, yang membuatkan aku terasa nak menyimpan duit syiling dekat rumah.. :)




kalau dulu-dulu, kita akan pakai tabung ayam~ tak pun tabung lembu, takpun tabung nenas / jagung.. dan tabung dolu-dolu, kalau dah penuh kena pecah.. hahaha.. ak merasa time tuh.. ingatkan duit dah banyak, bila pecahkan, rupanya, baru sedikit.. hahaha.. pastuh, ada tabung yang ada penutup kat bawah nya, so kita leh guna banyak kali..

tapi zaman pon berubah, banyak dah pembuat tabung kini tak buat tabung macam dolu-dolu.. dan ak terjumpa ada antara tabung nih sangat-sangat best, kalau ada jual lah~ memang dah selamat dah satu kat tangan saya~ hehehe! :P

jom kita tengok tabung apa yang stylo nih?



tabung jenis bom! hahaha! mula-mula tengok macam stylo~ tapi last-last dia pergi muntahkan semua duit.. tabung apa jenis camtuh? mungkin dah takleh nak tampung semua syiling kot? :P






tabung jenis ala-ala Monster Inc. haha, yang stylo pasal tabung nih boleh telan duit kertas sekali.. :)





tabung jenis anjing tengah makan! stylo, nampak mula-mula macam dia tengah gelojoh makan syiling tuh.. haha :)





dan tabung yang paliiiinnnnggg aku nak, sebab tabung nih terssaannnggaat comel.. hahah.. well, im a cat lover eh.. cant help it.. :P


haaa! stylo dondo kan tabung-tabung nih? ada sesapa nak tolong belikan? birthday macam dah dekat~! :P

p/s : menabung untuk masa depan.. masa tua.. :P

3 kali Burp!!:

My Self said...

waaaa..bestnye tabung..semangat nak ade tbung cmtu..hehe

Admin said...

AKU GUNA TABUNG BEKAS AIR JER....HAHAHAHA.

aku suka gak bende cute mute ni..grrr

najihah sahami said...

yep..memanbung untuk masa depan. nanti dah cukup duit jangan lupa pas kat sni rm4..untuk wat makan. haha