Monday, February 21, 2011

Home » » Justin Bieber Dah Mati?

Justin Bieber Dah Mati?



As salam bloggers?

Ape khabar korang? harap sihat-sihat laa yer? kalau ada yang sakit tuh, makanlah ubat.. hehehe.. so ape cerita untuk kali nih? haaa.. sape minat Justin Bieber kat sinih? percayalah dengan tajuk di atas yang Justin Bieber nih dah mati ditembak.. pada peminat beliau! silalah jangan menangis..

menurut berita, kejadian nih berlaku pada.....

... ketika beliau berlakon dalam cerita CSI season 11 baru-baru nih.. hahaha.. taklah cho, dia tak mati lagi.. tapi berlakon plak kali nih.. hahaha.. jem betul aku..



haaa~ nihlah video "kematian" beliau.. hahaha.. jadi jahat pulak budak nih dalam cerita nih.. sedang waktu kena tembak pun boleh lagi aku tengok die macam berjoget.. hahaha.. Bibir-bibir...

kenapa aku jem dengan die? sebab salah satu video die kat youtube... mabuk kot? atau die tiru video budak baru cabut gigi, kat youtube gak.. kau tak comel laa buat macam tuh.. macam sakai menjerit-jerit.. hahahaha..


p/s : pada peminat Bibir.. janganlah pangkah saya yer~ hahahaha


10 kali Burp!!:

Cik Yana said...

Kenapa cik Yana tak minat die ni? Hahaha~

AizA said...

aya pun sama... x minat..

Ieeko. said...

Dalam drama CSI haha :)

+dieabella+ said...

nk geng skali boleh?aku pon xminat bibir nih...hehe

EFFA said...

haha , yeke ? ok gak kalaw mati . tadelah anak dara malaysia tergila-gila kan mamat tu . hahaha .

~Nanie@InTaN~ said...

huhu...gimik best...terpercaya sekejap...;p

~Nanie@InTaN~ said...

huhu...gimik best...terpercaya sekejap...;p

miss sHa said...

new here...gombak gurl..thehehe...

http://www.shazilakamarudin.blogspot/

mera zati M.z said...

hahahaha sengal je

Khairul Amry Mohamad Puad said...

apaasal bibir ni famous sangat? sebab di hensem erk?ko minat bibir yerrrr....heheheheh