Sunday, November 24, 2013

Home » » Rindu Yang Teramat

Rindu Yang Teramat



Assalamualaikum Burpers!

Wahh, lama sungguh tak buat satu entri untuk blog GombakMali nih... Seriously, memang rindu nk ber blog balik, update semua entri untuk di baca, tapi apakan daya busy memanjang je (alasan!).. Rindu juga nak berkongsi cerita yang jadi sepanjang 1 TAHUN LEBIH tak update nih..

Macam macam yang berlaku, dapat kerja, berhenti kerja dan dapat kerja baru.. Dari tak ada motor, Alhamdulillah, sekarang ada rezeki dapat motor dan InsyaAllah, ada rezeki keluar kereta pula.. Dari tak pernah pernah jatuh motor, first time merasa jatuh motor (sakit woo!).. Dari badan sebesar alam jadi kurus melidi.. haa! ada yang fikir apa rahsia ke? :P nanti saya ceritakan yang tuh lagi lanjut naa..

Sekarang pon, dah terasa agak noob untuk berblog, dekat mana nak ping blog? macam mana nak tarik trafik semua?..  dan paling rindu nak ber blogwalking.. Itu antara satu aktiviti yang wajibul ghunnah suatu ketika dahulu.. hehehe...

InsyaAllah, nih la entri permulaan yang baru untuk blog Gombakmali nih, akan merajin kan diri untuk update  blog nih.. Penat dah halau bangau bangau yang ada bersarang dekat blog nih.. hehehe..

Oh! Alhamdulillah, terima kaseh sangat kepada yang sudi datang secara sengaja atau tak sengaja dekat blog saya nih, kerna anda, Nuffnang saya masih lagi berjalan walaupun sedikit sedikit.. Macam mana nak kumpui duit nak beli gitar lagi nih? hehehe..

sekian dahulu! nanti saya update cerita yang best punya! :)

Assalamualaikum :)

p/s: Burpers, panggilan untuk readers blog GombakMali! hahaha~